Přihlásit
Hlavní strana
O společnosti
Historie společnosti
Poslání a strategie firmy
Specializace
Certifikace
Důvody pro spolupráci
Reference
Případové studie
Kariéra
Kontakt
Řešení
Oblasti řešení
Vaše řešení
DMS
Kniha faktur
Podnikový obsah
Podnikové formuláře
Extranet - obchodní síť
Služby
Konzultace a poradenství
IT služby
Semináře a workshopy
Technická podpora
Webináře
Platforma
Integrační scénář
Intranet
Extranet
Cloud
Microsoft 365
M365 v praxi
SharePoint Online
Aktuálně vybráno
Obsah stránky
SahrePoint Online
Komunikační technologie se rychle mění. Obavy o bezpečnost existují. Zdroje firemních IT mohou být nedostatečné.
To jsou důvody, proč se mnoho organizací dnes obrací k platformě Microsoft
SharePoint. Jednou z variant je služba SharePoint Online, která poskytuje samostatné integrované umístění, kde mohou zaměstnanci efektivně spolupracovat se členy týmu, najít organizační zdroje, vyhledávat informace, spravovat obsah a workflow a získávat přehledné informace o organizaci či podniku. Služba Office SharePoint je poskytována v rámci služby Office 365 a umožňuje zaměstnancům snadno vytvářet a spravovat vlastní stránky pro týmovou a projektovou spolupráci, včetně zabezpečeného sdílení dokumentů. Uživatelé získavají potřebnou flexibilitu a přizpůsobené prostředí, které potřebují pro opravdu efektivní týmovou spolupráci. Poskytovaní služby v rámci O365 automaticky zajišťuje průběžnou údržbu a upgrady. To snižuje pracovní zatížení IT a náklady na něj a tak umožní IT pracovníkům soustředit se na práci na hlavních strategické projektech.
Co nabízí
Sdílení
- ukazuje, jak používat SharePoint ke sdílení myšlenek, obsahu a cílů společnosti
Uspořádání
- je o tom, jak SharePoint pomáhá jednotlivcům, skupinám i celé organizaci uspořádat obsah, procesy nebo projekty
Hledání
- pokrývá vše, co uživatel dělá pro nalezení odpovědí – ať hledá odborníka, správný dokument nebo analyzuje data.
Vytváření
- představuje, jak se SharePoint mění z produktu na výkonnou platformu, která umožňuje vývojářům rozšiřovat funkce pomocí vlastních aplikací a webovým návrhářům přizpůsobovat design pomocí obecně známých nástrojů
Správa - představuje všechna vylepšení pro výpočty a zlepšení architektury, která dělají SharePoint rychlejší a snadněji zpracovatelný, čímž dochází ke snižování rizika bezpečnostních napadení a nákladů.
Portál SharePoint Online
Směřování obsahu umožňuje vlastníkům informací rozhodnout, jaké informace získají které skupiny uživatelů SharePoint.
Site Manager umožňuje provádět změny v navigaci na webu služby SharePoint, zajistit zabezpečení přístupu a celkový vzhled pomocí jednoduchého drag-and-drop nástroje. Interakci s weby služby SharePoint pomocí aplikací Microsoft Office a Microsoft Office SharePoint Designer.
Spolupráce
Uživatelé vytváří a spravují pracovní prostory pro spolupráci za použití standardních šablon pro schůzky a týmové weby. Správa týmové práce pomocí sdílených kalendářů, e-mailových upozornění a připomínek. Zaznamenání osvědčených postupů a odborných znalostí prostřednictvím blogů, wiki, RSS kanálů a průzkumů. Prostor ke sdílení dokumentů, kontaktů, kalendářů a úkolů offline přístup k dokumentům z aplikace Outlook.
Správa obsahu
Workflow pro revize dokumentů pomáhá uživatelům při spolupráci na dokumentech a při správě projektových úkolů díky použití specifických obchodních procesů na SharePoint dokumentových webech a položkách.
Přednastavená rozložení stránky umožňují přispěvatelům obsahu soustředit na svou práci spíše než na publikování.
Retenční pravidla a auditování mohou definovat lhůty a jejich uplynutí pro uchovávání dokumentů, poskytují kontrolu přístupu a bezpečnosti a umožňují sledování dokumentů
Vyhledávání
Uživatelé mohou vyhledávat obsah, který je uložen v seznamech, knihovnách dokumentů a na dalších místech v kolekci webů SharePointu s bezpečnostním omezením zobrazení výsledků vyhledávání.
Hybridní scénář a synchronizaci
Hybridní scénář umožňuje synchronizovat on-premise Active Directory ® s Microsoft Active Directory Online (Active Directory, který používáte na svých serverech ve firmě s Active Directory, které používáte na svých hostovaných serverech).
Centrum Administrace
Centralizovaný webový přístup pro konfiguraci a správu služby SharePoint Online.
Centralizované umístění pro synchronizaci AD, migrace, a Sign-In nástrojů.
Mobilní přístup
Práce odkudkoliv je tu. Jak víme není času nazbyt proto tu máme aplikaci pro SP.
Je dostupná na platformy Aple, Androit a Windows phone.
Mohlo by Vás také zajímat
Office 365 moderní kancelář
Office 365 nebo také O365 nabízí nejen sadu MS Office, ale především moderní sadu aplikací a služeb - Yammer; Deleve, Dynamics, PowerApps, Flow a mnohé další, pro chod celé společnosti. Aplikace jsou dostupné v online prostředí tak pro desktopová nebo mobilní zařízení.